Tuesday, September 10, 2019

Pepeha

Tēnā koutou katoat     v            Greetings to you all 
No Aotearoa āhau        I am from NZ
Ko Puketāpapa te maunga             My mountain is Mt Roskill 

Ko Manukau te moana                     The Manukau is my sea


Ko Halsey Drive te kura                     Halsey Drive is my school 

Kei Mt Roskill toku papa kainga         Mt Roskill is where I live now

Ko Krishna tōku kuia          My Grandmother is  Krishna
Ko Prashant tōku matua      My Father is Prashant
Ko Manisha tōku whaea       My mother is Manisha
Ko Vin tōku matua keke     My uncle is Vin
Ko Sohum rāua  ko Arnav āku tuakana    My cousins are Sohum and Arnav
Ko Pranav rāua   My older brother/sister are Pranav

Ko Neelansh tāku ingoa                   My name is Neelansh

No comments:

Post a Comment